5 comentarii

Semnele primaverii

Salutare! Îmi pare rău pentru că în ultimele zile nu am mai postat pe blog, dar aceeași poveste fără sfârșit: prea multa oboseală de al școală, foarte multe teme, teste și ascultări, în continuare multă oboseală…Povești de genul ăsta în continuare. Dar să vorbim despre ceva mai interesant, și anume faptul că A VENIT PRIMĂVARA! Începând de ieri, am trecut oficial în luna Mărțișorului, luna care alungă iarna și luna care ne mai alungă puțin din casă pentru a mai admira lumea în splendoarea primăverii. Soarele începe să strălucească și mai tare și devine și mai călduros, adiere vântului împrăștie în aer minunatele arome ale primăverii, natura este mai veselă și mai vioaie. Poate că încă mai este zăpadă, dar în ultimele zile a început să se mai încălzească și zăpada să se topească. Sper din suflet că nu va mai ninge iarăși și că zăpada va continua să se topească. Nu mai vreau să fie iarnă cum a fost anul trecut sau acum doi ani. Da, anul trecut am avut surpriză să văd că într-o sâmbătă din luna mai ninge! Cel puțin a fost o zăpadă care a durat doar o zi, iar apoi s-a reinstalat căldura. Oricum, sper să nu mai am astfel de surprize și anul acesta și aștept cu nerăbdare să vină și anotimpul meu preferat, VARA. Dar, până atunci, mă mulțumesc și cu primăvara…

5 comments on “Semnele primaverii

  1. Da, şi mie mi-ar fi plăcut mult mai mult vara, dar, în comparaţie cu iarna, primăvara e perfectă 😀

  2. Primavara incepe cu… podul Chuck Norris! =))

  3. aştept sa scăpăm de zăpada asta odată – m-am săturat

Lasă un răspuns

