3 comentarii

Celebrii anonimi

Bună ziua tuturor! Astăzi m-am gândit să vorbesc despre o anumită lege tâmpită ce poartă numele de ACTA și despre Anonymous, niște anonimi ce au devenit deja foarte celebrii. Totul a început prin noiembrie, când se discuta despre ȘOPA și PIPA, două legi car ar fi interzis pirateria și orice acte ilegale online, de a opri reclamele și siteurile de plată, gen paypal. ȘOPA și PIPA însă nu au fost aprobate, dar tot nu am scăpat. Mai este și ACTA, o lege și mai stupidă, care ar interzice cam tot ce există pe internet și ar opri dreptul la liberă exprimare. Dar un grup de oameni care își spun Anonymous luptă împotriva ACTA prin hackuire și spargere de parole și site-uri ale diverselor instituii publice pentru a putea anula astfel ACTA. Și întâmplare face ca o știre despre cei de la Anonymous să fie prezentată la știrile de la PRO TV de la ora 7. Iar tatăl meu, un fidel urmăritor ale acestor știri, a văzut și știrea asta. Mă uitam și eu alături de tata la știri, și când am văzut știrea asta, am făcut greșeala să spun: ‘Bravo, Anonymous!”. În acel moment am avut o mică ceartă cu tata din cauza asta, spunându-mi că de ce susțin niște infractori, că vor fi prinși, nu fac decât să distrugă totul și creează un haos total, ba chiar la un moment dat m-a întrebat dacă nu sunt și eu unul dintre ei. Când am auzit chestia asta, am început să râd în hohote. OK, recunosc că îi susțin enorm de mult pe Anonimi și sunt total de partea lor, dar nici chiar să fiu unul dintre ei. În zadar am tot încercat să-i explic lui tata că ei luptă împotriva unei legi mai teribile decât cea dată de Hitler pentru a ucide evreii, că peste un miliard și jumătate din populația lumii vrea ca această lege să fie anulată și că Anonimii nu pot fi prinși, tata tot pe a lui o ține: sunt niște infractori și niște escroci și gata. Dar adevărații infractori și escroci sunt cei de la guvernele lumii, care votează legi doar în speranța că se vor îmbogăți. Oricum, după cum au spus mulți, hackerii sunt cu un pas înaintea guvernului și a tuturor instituțiilor care încearcă să ne fure libertatea. Spre exemplu, zilele acestea, Anonimii au blocat vreo 3 site-uri din România care aparțineau guvernului sau unor diverse companii și amenință că vor face așa în fiecare vineri, ba chiar au declarat că pe data de 31 martie vor închide internetul la nivel global ca semn de protest. Mi se pare o idee grozavă. Poate că în sfârșit toți politicienii care votează legi dormind își vor da seama că nu fac bine ceea ce fac și vor anula toate legile stupide. Eu, unul, așa sper…

Acum vă întreb și pe voi: îi susțineți pe cei de la Anonymous sau nu? Ați vrea ca ACTA să se aprobe?

3 comments on “Celebrii anonimi

  1. Anonymous e persoana care nu introduce un nume in campul ‘name’ din oricare *chan. Deci un anon ai putea fi chiar tu 😉
    Faza cu taica-tu e lulzy; inclin totusi sa cred ca nu ai stiut tu sa-i explici care e problema cu ACTA si cine sunt anonii (sa spui ca e mai rau decat copilul din flori al lui Hitler cu Stalin e amuzant, dar nu suna a argument convingator :))).

  2. Nu vreau aprobarea ACTA , dar nu cred ca folosindu-se de violenta (si vorbesc la termen virtual) vor avea succes , eu cred ca mai mult se vor precipita lucrurile .

  3. Buna…eu nu sunt de acord cu ACTA iar principalul meu argument impotriva acestei legi este acela ca:”nu poti inchide ceva ce nu ai creat tu…statul sau diferiti oameni politici nu am creat internetul si nu au niciun drept sa il inchida,daca vor sa nu sufere daune nu au decat sa isi creeze propria lor retea de internet!”Anonymous sunt cu voi!!

Lasă un răspuns

