7 comentarii

Am facut progrese

Salutare tuturor! Vreau să mulțumesc în primul rând tuturor celor care îmi urmăresc blogul și îmi citesc articolele, mai ales pentru că în ultimul timp am început să am din ce în ce mai mulți vizitatori. Să vă spun, deci, toată povestea.

Mi-am creat acest blog pe 13 ianuarie 2012. Ironia în așa fel încât acel 13 ianuarie să pice exact vinerea. Da, vineri 13= ghinion, după cum spun multe superstiții. Foarte bine, am început pe 13 ianuarie, când am stat cu Cosmin până pe la 3 dimineața să punem tema blogului, pagina de Facebook, să facem bannerul și toate alea. Fac eu și prima postare, îi fac reclamă pe Facebook, Yahoo, văd că am vreo 40 de vizualizări și sunt mulțumit. Dar, pe măsură ce trecea timpul, vizualizările deveneau din ce în ce mai puține, ajungând chiar la 11 de vizualizări într-o zi. Bineînțeles că eu, ca orice blogger, îmi doream să am mulți cititori, dar mă mulțumeam și cu puțin. Și așa a fost tot timpul, doar că la un moment dat devenisem puțin supărat pentru că nu aveam atâția vizitatori după cum are și cutare blog. Scriam articolele plictisit și cu un oarecare gând să mă las de acest blog, dar m-am hotărât să nu renunț. Și mai bine de o lună tot așa a fost: vizualizări puține, articole scrise cu același gând să mă las de blogging. Și așa a fost până săptămâna trecută, când am văzut că în sfârșit am din nou 40 de vizualizări. Am fost mulțumit când am văzut chestia asta, evident, și a urmat apoi ceva ce m-a uimit: în următoarele zile am ajuns să am câte 50, 60 de vizualizări, tot creșteau, iar aseară am avut maximul de…107 de vizualizări! Am fost uimit când am văzut asta, dar pe de o altă parte confuz. Adică, de ce dintr-o dată, așa ca din senin, am așa de multe vizualizări? O fi oare din cauza acelui articol despre cronologia pe Facebook? Sau poate că faptul că mi-am schimbat acea temă neagră într-una mai plăcută, mai armonioasă, și în care totul este mult mai clar? Sau poate că unora a început să le placă blogul meu din ce în ce mai mult și încep să-l citească zilnic? Lucrul acesta încă rămâne un mister pentru mine, dar sunt foarte mulțumit în continuare și faptul că vizualizările au început să crească m-a ambiționat enorm. Vreau să mulțumesc tuturor celor care îmi citesc blogul. Și aș mai vrea să mulțumesc unor persoane mai speciale: lui Cosmin și Paul pentru că m-au ajutat la crearea blogului, m-au promovat și mi-au dat sfaturi, echipei blogatu.ro pentru review-urile făcute blogului meu și pentru că mi-au spus ce e bine și ce nu la blogul meu, și nu în ultimul rând lui Annitu, care a ajutat și ea la crearea blogului, și de asemenea m-a ajutat să mă promovez, înscriindu-mă la concursurile ei. Mulțumesc tuturor!

7 comments on “Am facut progrese

  1. oo..bravo :> Incet incet o sa devii tot mai cunoscut! Multa bafta in continuare!;)

  2. bravo ma tine o tot asa

  3. Ma bucur pentru tine! Mult succes in continuare si sa ai grija de el si sa postezi, ok? >:D<

  4. La cat mai multe mister! 🙂

Lasă un răspuns

