5 comentarii

Serialele preferate

Salutare! Îmi pare rău că nu am mai trecut pe aici de ceva timp, dar m-am întors la școală după o absență de două săptămâni, și, fiind aproape singurul din clasă care nu avea nicio notă la nu știu ce materie, a trebuit să mă pun cu burta pe carte.

Mă rog, asta este o poveste mai lungă și neinteresantă, deci nu are niciun rost să o postez aici. Să vă spun doar cum au fost cele două săptămâni: plictisitoare, pline cu medicamente și injecții și chiar la un pas de a mi le petrece într-un pat de spital. Noroc că mi-am îndulcit aceste două săptămâni cu niște seriale, pe care m-am gândit că ar fi bine să vi le recomand:
1. How I met your mother– un serial arhicunoscut, care nu prea mai are ne voie de introducere. Cred că știți cu toții povestea: Ted, un tânăr de 27 de ani, încearcă să-și caute dragostea vieții lui prin New York ajutat de patru buni prieteni: Barney, Marshall, Robin și Lily. Serialul începe cu Ted în anul 2030, când le povestește copiilor săi cum a cunoscut-o pe mama lor. Este unul dintre cele mai amuzante și cele mai tari seriale văzute de mine și vi-l recomand și vouă. Și ca să vă convingeți, va las un videoclip din serial:

2. Two and a half men– un alt serial ce nu are nevoie de prezentări. Tot ce vă spun este că în acest serial este vorba despre un bărbat numit Charlie, al cărui stil de viata este întrerupt când fratele sau Alan (care tocmai divorțase de soția lui) se muta cu el, împreuna cu băiatul sau, Jake. Toate întâmplările și încurcăturile în care se bagă acest „trio de aur” nu au cum să nu te facă să râzi. Din păcate, nu am putut găsi niciun videoclip pe Youtube care avea cod de incorporat, deoarece acesta a fost dezactivat probabil la cererea autorilor.

3. Survivor– un serial cu o istorie de peste 11 ani. În acest serial, un număr variat de concurenți (16 minim, 22 maxim) trăiesc pe o insulă dintr-o locație variată, unde se vor lupta pentru marele premiu de 1 milion de dolari. Concurenții sunt împărțiți în două triburi până la unificare, unde fiecare va lupta pe cont propriu. În final vor rămâne doar trei concurenți, iar ei vor depinde de voturile concurenților eliminați. Astfel, cel care adună cele mai multe voturi câștigă marele premiu. E o emisiune ce te șochează, ce te face să îți spui: ‘wow, nu mă așteptam la asta”, plină de suspans, dramă și adrenalină. Iar ca să vă convingeți, vă las și un videoclip:

Iar acum este momentul să vă întreb pe voi: ce seriale urmăriți, ce tip de seriale vă place cel mai mult și ce tip de seriale detestați cel mai mult?

5 comments on “Serialele preferate

  1. Bune alegeri, totusi survivor inca nu am vazut, stiu ca e bun insa nu l-am inceput. Iti recomand sa incerci heroes sau alcatraz 😀 siiii..ar fi multe 😀

  2. Seriale… Preferatele mele, mai ales pentru ca le vad pe telefon la servici :))
    Daca ti-a placut how i met your mother sigur o sa-ti placa si Friends sau Joey.
    Mai recomand Prison Break, Dr house, the mentalist, lie to me, Heroes, Chuck, Legend of the seeker,etc…

  3. Multam pentru recomandari.
    P.S. ce note ai luat la ascultari? :>

Lasă un răspuns

