4 comentarii

Ziua Indragostitilor

Salutare tuturor! Azi e marți, dar mai mult decât atât, e Sf. Valentin, adică Ziua Îndrăgostiților. Vă urez tuturor la mulți ani și să aveți parte de multă fericire și dragoste alături de persoana iubită. Eu am avut o zi a îndrăgostiților plină de aventură, suspans și bucurie la doctor, făcându-mi o anestezie în nas, cauterizându-mi vena nasului, două ore de amorțeala în nas și în gură, așteptarea unei mașini pe un viscol și un ger cumplit…ce mai, o zi a îndrăgostiților perfectă! Aș fi dat orice ca să fi putut mers astăzi la școală. Nu de alta, dar mie îmi place la școală când sunt sărbători gen 1 și 8 martie, 1 iunie, ziua îndrăgostiților, ziua mea sau a unui coleg de naștere etc. Și decât amorțeala aia, mai degrabă o zi la școală, mai ales o zi ca aceasta. Poate anul viitor va fi mai bine. Sau poate nu. Cine știe? Oricum, eu sper că în sfârșit am scăpat de problemele cu sângele din nas care mă urmăresc cam de când mă știu eu pe lume. Sau parcă de la vreo 3-4 ani. Oricum, să lăsăm problemele mele și să vă întreb pe voi: ce ați făcut de Sf. Valentin? V-ați găsit jumătatea?

4 comments on “Ziua Indragostitilor

  1. Happy V-day >:D< A fost o zi… drăguţă, până într-un anumit moment. …

Lasă un răspuns

