2 comentarii

Copilul 90’ilor

Salutare! În primul rând, după cum puteți vedea, am în sfârșit și eu butoane de Facebook, Twitter, Youtube etc. Pentru toate astea vreau să-i mulțumesc lui Cosmin  și pentru că a stat până la 3 dimineața ca să mă ajute. Sper să mă revanșez și eu odată cu ceva.

Dar să revin la subiectul despre care vreau să vorbesc astăzi. Zilele astea am început să ascult o melodie obesesiv, care a început să mă facă să-mi doresc să fi fost un copil al anilor 90, mai pe scurt, un copil al 90’ilor. Melodia m-a făcut, pur și simplu, să văd cum se petrecea viața unui băiat obișnuit în anii 90, când foarte puțini oameni din România aveau Internet sau chiar calculator, când România încă era afectată de căderea regimului comunist, când și-au început activitatea marile trupe de hip-hop și rap gen BUG Mafia, Paraziții, La Familia (RIP). Și, de asemenea, aveai și ce să vezi la televizor. Adică, cum să nu stai o oră și jumătate în fața televizorului când vedeai că Hagi da gol și România ajunge în sferturile de finală a Cupei Mondiale? Sau că au început să se nască și multe alte canale de televiziune, mulți români fiind uimiți de faptul că pot avea mai multe canale, nu doar unul. De asemenea, copiii 90’ilor își petreceau majoritatea timpului liber jucând fotbal cu prietenii sau făcând ceva distractiv în aer liber. Deveneau din ce în ce mai pasionați și de noile genuri muzicale ce apăreau în țară, gen rap, hip-hop, rock, etc, începeau să îi cunoască și ei pe supereroii Spiderman, Batman, Superman și mulți alții care erau deja celebrii în alte țări, cât mai mulți începeau să aibă propriile lor calculatoare și se modernizau încet-încet. Acum această modernizare a copiilor a ajuns la maxim și toți copii s-au adaptat rapid noilor condiții și tehnologii. Dar eu aș fi vrut să fiu un copil al 90’ilor, să descopăr tot ce se aducea nou în țară pe parcurs, să am nevoie de timp pentru a mă adapta noilor condiții și tehnologii și să descopăr lumea cu o concepție mai…comunistă. Iar acum să vă arăt și melodia care m-a inspirat pentru acest articol. Unii s-ar putea să o știți:

Iar ca un ultim mesaj:

Sunt, de când mergeam la parc, cu ea la film nu era mall
Știi știi că sunt copilul 90’ilor
Pe atunci Lăcătuș pasa dădea Hagi gol
Doc știi că sunt copilul 90’ilor
Primul fum de V prima gură de alcool
Da știi că sunt copilul 90’ilor
Diamant cu lămpi, ce televizor color
Știi știi că sunt copilul 90’ilor

2 comments on “Copilul 90’ilor

  1. Ma bucur ca-ti place! Super tare melodia! 😉

  2. Nelipsita din playlistul de dimineata. Pacat ca nu toate melodiile de pe „Lucrare de control” sunt asa de bune. S`a schimbat mult DOC de cand a dat de bani, si mi se pare foarte normal sa`si doreasca sa scoata mai mult din ceea ce face…
    Apropo , refrenul incepe cu „Sunt de cand mergeam la PATRIA la film, nu era mall”, am vazut ca si pe versuri.ro e gresit 🙂

Lasă un răspuns

