2 comentarii

Si totusi ma simt bine…

Bună ziua! În sfârșit voi putea posta ceva mai mult, deoarece sunt bolnav și rămân acasă până marți. V-am povestit și în postarea de luni că m-am simțit rău tot weekend-ul, nu? Ei bine, ieri am mers în sfârșit la doctor, care mi-a recomandat să rămân acasă câteva zile, iar luni să merg la control și să-mi dea scutire pentru a mă putea întoarce marți la școală. Am luat decizia de a merge la doctor deoarece începusem și să fac febră și să tușesc, iar sângele îmi curgea din nas exagerat de mult. Dar acum mă simt bine. Îmi mai curge puțin sânge din când în când, dar în rest mă simt bine. Știu că din cauza frigului îmi curge sânge, din cauza frigului am răcit, din cauza frigului s-au întâmplat multe. Momentan stau acasă în repaus și aștept să mă însănătoșesc complet. De asemenea, deoarece nu am nimic mai bun de făcut în timpul zilei, cred că o să mă apuc să mă uit la „How I met your mother”, deoarece am văzut un episod și mi se pare super, și de asemenea o să mă străduiesc să postez câte două sau chiar mai multe articole pe zi. Până atunci, eu mă duc să beau un ceai fierbinte și vă las!

2 comments on “Si totusi ma simt bine…

  1. Na, bafta si la cat mai multe postari pana marti si un numai! 😉

  2. Mă bucur că te simţi mai bine :X

Lasă un răspuns

