3 comentarii

Leapsa cu dulciuri

Salut, lume! Am primit o leapșă de la cosmintosh, și m-am gândit să o fac. Este o leapșă care m-a lăsat cu un gust dulce în gură și care mă face să mă gândesc la cofetarii și patiserii. Fără alte cuvinte, să facem leapșa!
1. Eşti dependent de dulciuri?
Nu, nici vorba, pot trai eu si fara dulciuri…cateva zile
2.Ce fel de dulciuri consumi/preferi?
Pai, imi place foarte mult ciocolata amaruie si cu alune, dar de asemenea imi place ador inghetata, dar numai cea de capsuni sau ciocolata. De asemenea imi plac foarte mult si batoanele gen Snickers sau Lion.
3.Preferi o prăjitură sau un tort? De ce?
Hmm…cam greu de decis aici. Imi place foarte mult tortul, dar uneori mai degraba as manca o savarina dulce…sau un profiterol…
3.Cum e pentru tine tortul ideeal? (aromă , formă, ingrediente preferate).
Tortul ideal? Pai sa fie cu blat din cacao, crema de ciocolata, frisca si pe deasupra fulgi de ciocolata
4. Când e vorba de dulciuri, te mai gândeşti la corpul tău?
Normal ca da. Am avut probleme cu greutatea inainte din cauza dulciurilor si de asta acum am mare grija sa imi mentin greutatea consumand din ce in ce mai putine dulciuri. De asemenea, daca mananc prea multe dulciuri, la un moment dat mi se face rau. Doar ca la mine „prea mult” inseamna cateva inghitituri de savarina.

3 comments on “Leapsa cu dulciuri

  1. Ce departe a ajung leapşa mea 😀

  2. OK, deci e clar, toata lumea iubeste tortul cu ciocolata :)) :>

  3. Ce departe a ajuns lepşuţa mea #-o

Lasă un răspuns

