3 comentarii

CuriosityLand:Ep7-Corpul uman #2

Bună ziua! Îmi pare rău că nu am postat nimic tot weekend-ul, dar m-am simțit foarte rău și abia am putut să mă ridic din pat câteva ore. Oricum, m-am întors, mă simt ceva mai bine (la timp pentru școală) și, deși am promis că voi posta episoadele din CuriosityLand în fiecare duminică, acest episod vine cu o întârziere de o zi. Să sperăm, totuși, că e unica întârziere a serialului pe blogul meu:

3 comments on “CuriosityLand:Ep7-Corpul uman #2

Lasă un răspuns

