2 comentarii

Romania, protestele si Basescu

În fiecare zi când deschid televizorul, dau peste știri despre proteste. Schimb postul și dau peste o conferință de presă care vorbește despre…proteste. Apoi, când în sfârșit cred că dau peste un post care nu are nicio treabă cu protestele, văd că după  publicitate vine un ziarist care îi ia un interviu unui moș care a ieșit cu ochii vineți din mulțimea de protestatari. Și după toate astea, m-am gândit de ce să nu fac și eu un articol despre protestele astea? Nu că toată lumea are deja  un articol despre acest subiect, dar vreau și eu să-mi exprim părerea. Deci, oamenii au tot dreptul de a protesta, dar nu înțeleg de ce dacă tot ei l-au votat pe Băsescu, acum protestează? Înțeleg, poate oamenii au crezut că va face ceva în continuare pentru țară, dar pe vremea primului său mandat nu prea era criză. Și am fi avut nevoie de un „strateg economic” mai bun ca președinte în aceaste momente de criză în România. Adică, până și unul ca și Ceaușescu ar fi fost bun. După câte mi-a povestit tata, pe vremea lui Ceaușescu toată lumea avea de muncă, toți aveau puțin, dar erau fericiți cu puținul lor. Sau mai bine ar fi ca România să revină la monarhie constituțională. Un rege ar fi mult mai bun pentru țara noastră, deoarece el s-ar implica mai mult în problemele țării și ar face ceva util pentru țara asta. Oricum să revenim la subiectul principal: oamenii protestează, țara e la un pas de revoluție, jandarmii nu mai fac față baricadelor de oameni și Băsescu…nu dă niciun semn de viață. Așa e, de când au început protestele, nu l-am văzut nicăieri să dea vreo declarație sau undeva. Poate că, după cum spunea și un banc, Base este offline pentru toată lumea. Eu unul cred că fie se va ajunge la revoluție, fie va demisiona Băsescu înainte de asta. Eu îi dedic stimatului nostru domn președinte mult succes în continuare, să facă ce știe el mai bine, și cu tot respectul îi dedic melodia aceasta:

Și cum să putem uita această epică melodie, care a devenit imn național:

2 comments on “Romania, protestele si Basescu

  1. Middle finger up!!! Yeahh :))
    Base cred ca ar trebuii sa renunte acum, pana nu se face si mai mult de ras :-s

Lasă un răspuns

