6 comentarii

O zi speciala

Bună ziua!!! Azi e 19 ianuarie 2012. Poate pentru voi este o zi normală, când se face școală, a 19-a zi din an, ultima zi a zodiei Capricorn etc…Dar pentru mine ziua asta a însemnat mai mult decât atât. Adică, acum 16 ani pe la ora 3 dimineața din această zi m-am născut și eu. Deci, da, azi e ziua mea! A fost o zi destul de interesantă astăzi. Peste tot auzeam doar „La Mulți Ani”, toți mă salutau, mă felicitau…A fost o zi minunată într-un cuvânt. Dar ce mai zic și eu? Care aniversare nu e minunată pentru fiecare dintre noi? Atunci când suntem felicitați din toate părțile și primim cadouri și urări de bine de la cei dragi. Apropo de cadouri, am primit astăzi câteva, dar nu prea îmi place să primesc cadouri (știu că sună ciudat). Mie îmi place mai mult să dăruiesc. Dar, bineînțeles, dacă cineva îmi oferă vreun cadou, nu îl refuz. Îmi place și să primesc, dar îmi place mai mult să dăruiesc. De ce? Deoarece simt că în momentul când dăruiesc un cadou, mulțumesc acea persoana și o fac să simtă că îmi pasă de el/ea. Apoi, în afară de urările de bine de la cei dragi și cei apropiați, am primit sute de urări și pe Facebook și Messenger, pentru care a trebuit să stau o oră și jumătate să le mulțumesc. A fost o zi perfectă, simțeam mereu o fericire ciudată și eram plin de energie pozitivă. Deci, aniversarea celor 16 ani pe care i-am făcut astăzi a fost una simplă și modestă, cu câțiva prieteni la un suc. Dar va mai urma una sâmbătă (sper). Și apoi voi mai primi o zi ca asta fix peste un an. Așa că până atunci, dați-mi voi să mă felicit și să-mi urez un călduros LA MULȚI ANI!

6 comments on “O zi speciala

  1. La multi ani frateeeeee!!!>:D<

  2. Frumos :>…La multi ani! -sa-ti zic si aici!;)

  3. Cu o intarziere cam mare iti zic si eu un sincer si caldura ” La multi ani!”:D

  4. La Multi Ani, inca un capricorn. 🙂 La granita cu varsatorul… 😛

  5. la multi ani! >:D<
    te-am adaugat in blogroll. multumesc si eu,

Lasă un răspuns

