3 comentarii

Prietenii in viata fiecaruia

 Sunt sigur că fiecare dintre voi are prieteni în jurul său. Și nu neapărat acele persoane cu care ieși la un suc sau cu care mergi la petreceri, ci mai degrabă acel tip de persoane care te fac mereu să zâmbești și care îți dau un sfat sau te ajută când ai problemă sau un impas. Nu zic, și cei menționați mai întâi sunt prieteni, dar un prieten adevărat te ajută la nevoie, este mereu alături de tine si cand este mai greu, nu fuge de tine, ci te ajută, cel puțin cu o vorbă bună, care totuși valorează mai mult decât orice altceva. Dar fiecare prieten este o persoană specială pentru fiecare dintre noi. De exemplu, eu cu prieteni precum Cosmin, Paul, Alex, Diana, Ovidiu și Alexandra mă înțeleg mai bine decât cu propriul meu frate! Adică ei sunt mereu niște prieteni adevărați, m-au susținut și au fost alături de mine, și mereu se simt bine în preajma mea. Dar, bineînțeles, ca oricine, am avut și eu prieteni care erau doar pe interes. Când era nevoie de ceva, erau mereu la mine, dar apoi, parcă nici nu aș fi existat pentru ei. Mai bine nu dau nume, deoarece nu vreau să se simtă cineva jignit în caz că citește așa ceva. Oricum, eu mă întreb un lucru: cum ar fi viața dacă n-ai avea prieteni? Eu unul cred că ar fi mult mai tristă, nu vei avea pe nimeni să te sprijine și te vei descuraja mereu. Dar bine că măcar prietenii există în viața fiecăruia dintre noi (cel puțin așa cred eu) și sper că așa va rămâne mereu. O persoană fără prieteni e ca o vară fără soare. Aș mai avea multe de zis despre prietenie și prieteni, dar deja mi s-a făcut somn (știu, e incredibil), iar mâine este o zi specială pentru mine și aș vrea să-i întâmpin pe toți cu o bună dispoziție. Deci, vă las cu aceeași întrebare pe care am pus-o un pic mai sus: voi cum credeți că ar fi viața dacă n-ați avea prieteni?

3 comments on “Prietenii in viata fiecaruia

  1. Imi si imaginez, frate-tu asculta manele :))

  2. Frumos :)…Nu imi pot imagina o persoane fara prieteni…adica ar fi o viata…goala si lipsita de orice farmec 😦

  3. Fara prieteni…am fi mai apropiati de patrupezi:)

Lasă un răspuns

