3 comentarii

Ultima noapte de vacanta, intaia zi de scoala

Deoarece azi profesoara de română ne-a spus că vom învăța „Ultima noapte de dragoste, întâia noapte de război”, m-am gândit să pun un titlu asemănător cu cel al acestui roman, care ar fi perfect pentru a descrie noaptea trecută și ziua de astăzi. Mi-am propus că mă voi culca la 10 seara, deoarece a doua zi trebuia să mă trezesc la 6. Dar, de unde? Mă tot foiam în pat și tot nu am reușit să adorm, așa că am tot încercat să mă mai uit la televizor, să mai stau pe internet, să fac ceva să aduc somnul la genele mele, dar de unde? M-am învățat cu vacanța, când adormeam la 2-3 noaptea și unde să adorm acum la 10? În fine, la miezul nopții am reușit, în sfârșit, să adorm. Noaptea a trecut parcă mai greu și trebuie să recunosc că dimineață nu m-am trezit foarte obosit. Dar, după ce am ajuns la gară, deoarece sunt navetist, am început să devin mai somnoros. La gară m-am întâlnit prima data cu Cosmin și cu noul meu coleg de clasă, cu care am fost în aceeași „clasă” de la grădiniță până la liceu. Așa e, pe Alex îl cunosc de o viață întreagă și nu am fost în aceeași clasă decât un an și jumătate un semestru. Oricum, Alex era foarte fericit, poate chiar prea fericit, gândindu-se, probabil, la „noua și minunata lui clasă”. Mai târziu au sosit în gară și Alexandra și Diana, alte prietene foarte bune și apropiate, și nu după mult timp și trenul. În tren, am stat în picioare, dar a fost super, deoarece am tot spus bancuri și am râs. La un moment dat Alex m-a întrebat ce avem prima oră, iar eu i-am răspuns că matematică și i-am mai zis că îl va scoate la tablă chiar de la prima oră. În fine, apoi am ajuns la școală, m-am reîntâlnit cu colegii pe care nu i-am mai văzut de un an de un semestru, iar apoi a sunat clopoțelul. Ne așteptam ca, fiind început de semestru, profesorul de mate ne va lăsa măcar acum să stăm. Dar de unde…direct la probleme! A tot început să scrie pe tablă diverse probleme pe care le rezolvă tot el, apoi a scos o fată la tablă, care a rezolvat o problemă, iar următorul scos la tablă a fost…da, ați ghicit…ALEX! Și atât de tare mă râdeam când am văzut lucrul ăsta. Oricum, a mers repede la loc, deoarece profesorul nu a observat că el e nou în clasă. Apoi a urmat ora de română, ne-a predat „Ultima noapte de dragoste, întâia noapte de război”, a urmat ora de geografie, unde am mers cu Alex până la fostul lui liceu, unde și-a predat cărțile și a mai scos ceva acte pentru transfer care îi mai trebuiau, m-a pus absent și la geografie așa de început de semestru, ora de engleză a venit tot cu exerciții, la istorie ne-a dat nu mai știu ce schema și fizica n-am făcut-o (thanks, god!), apoi a urmat dirigenția. Doamna dirigina a zis să rămânem toți din clasă la dirigenție, dar am ramsa până la urmă doar…3! Și diriginta s-a supărat  (iarăși), a zis că va fi mult mai nepăsătoare față de noi (nu că înainte era altfel), apoi ne-a înscris pe mine și pe Alex la nu știu ce proiect, nu am fost atent, pentru că aproape dormeam. În fine, după ore am mers la un suc pentru a aștepta trenul de la ora 4 cu care ne-am întors acasă. Și așa s-a terminat o zi plină de peripeții ore, și mai urmează încă multe zile ca acestea, începând cu cea de mâine…

3 comments on “Ultima noapte de vacanta, intaia zi de scoala

  1. Bun 😉 imi place 🙂 Mult succes in continuare 🙂

  2. azi si noi am inceput ultima…

Lasă un răspuns

