1 comentariu

Back to school…

Da, deci mâine școala chiar începe…dar parca a trecut o veșnicie de când s-a terminat primul semestru. Vacanta asta parca a trecut mai greu decât toate celelalte vacante anterioare. Dar de mâine, toată vacanta asta ce părea nesfârșită se va termina. Si vor urma din nou 5 luni consecutive (asta dacă nu pun la socoteala și vacanta de paste) de școală, de oboseala, dar și de momente speciale și unice. Asa e, sa nu uitam ca de la școală  ne-am intalnit noi cei mai buni prieteni, la școală învățăm multe, ma rog…are și părțile ei bune, oarecum. In orice caz, eu ma gândesc cu groaza ca mine dimineață o sa aud telefonul sunând deoarece e sase fix, iar eu o sa ma ridic din pat somnoros și nervos, ma îmbrac în lene, ma spăl, alerg sa prind microbuzul…ma rog, într-un final sunt la scoală, foarte obosit și nu îmi doresc altceva decât sa se termine ziua. Da, e foarte greu când trebuie sa te trezești la sase dimineața și nu poți adormi decât pe la unu noaptea. Poate dacă n-ar trebui sa ma trezesc asa de dimineață, școala ar fi mai frumoasa interesanta.

In orice caz, eu le doresc tuturor celor care se întorc la școală și citesc blogul meu un semestru nou plin de succes, împliniri și numai note de 10.

One comment on “Back to school…

  1. Da, a fost naspa, dar si frumoasa prima zi. Nu prea am facut ore ce-i drept.. ;))

Lasă un răspuns

