3 comentarii

Iarna dar…nu prea

 E ianuarie, e 2012, e mijlocul iernii, dar nu se vede acest lucru. Și prin asta mă refer la zăpadă. Ce e drept, a nins, dar nu așa cum mă așteptăm și cum s-au așteptat mulți. A nins puțin înainte de crăciun, dar și zăpada aia a dispărut în 3-4 zile. Apoi au urmat mici fulguieli, care durau între 10 și 30 de minute, și…atât. Mă așteptam să avem zăpadă serioasă, acel tip de zăpadă care îți ajunge până la genunchi, acel tip de viscol prin care nu vezi nimic și acea zăpadă de pe pârtie unde te distrezi toată iarna. Anul acesta, însă, aproape că poți să mergi la plajă, dacă nu te gândești la o zi sau două în care este ceva mai frig. Nu sunt eu cel mai mare fan al zăpezii și prefer mai degrabă vara decât iarna, dar totuși și iarna își are farmecele ei, iar o iarnă fără zăpadă e ca o zi fără o persoană dragă. Exact, foarte tristă…Dar meteorologii ne-au anunțat că în curând iarna își va intra în drepturi și că vom avea ninsoare în abundență. Ceea de ce mă tem cel mai tare însă este faptul că iarăși poate ninge și în primăvară. Cum ar fi să ningă în mai? Exact, groaznic. Dar asta s-a întâmplat anul trecut la mine! Știu că poate e de necrezut pentru unii, dar chiar s-a întâmplat: a nins în mai! Bine că nu a ținut mult zăpada aia măcar. Dar, mă rog, să nu mă abat de la subiectul acestui articol: zăpada de anul acesta. Poate că va ninge puțin mai încolo și poate luna februarie va fi foarte bogată în zăpada. Sau poate nu…cine știe. În orice caz, timpul le rezolvă pe toate…

 

3 comments on “Iarna dar…nu prea

  1. Ahh 😡 a ninge acum si se vede ca ninge serios! 😀

  2. Sper ca esti multumit :)) Se vede ca God read our blogs :))

Lasă un răspuns

