2 comentarii

CuriosityLand pentru cultura ta generala

Mă plictiseam într-o zi astăzi pe acasă și m-am gândit la un moment dat să mai caut să văd ce mai găsesc pe Youtube. Și, spre surprinderea mea, dincolo de toate parodiile și filmulețele funny de care deja m-am plictisit, am găsit un canal în care Tibi, un tânăr cu inițiativă și ambiție, face emisiuni unde ne spune diverse curiozități despre oameni, organe, animale etc. În momentul când am descoperit acest canal, am fost bucuros că cineva face ceva cu adevărat interesant pe Youtube. Poate că sunt doar patru episoade și poate că Tibi se mai bâlbâie și se mai încurcă, dar a început abia acum două săptămâni. Nu e neapărat un canal „pentru tocilari”, cum ar zice unii, ci e mai degrabă un canal pentru oricine. Adică sunt convins că toată lumea face o față gen „wow! nu știam asta” când află un lucru extrem de interesant, cum ar fi faptul că cel mai puternic mușchi al corpului este…limba. Așa e, toți rămân uimiți și caută în continuare mai multe curiozități, indiferent că persoana respectivă e un geniu, e complet neinteresată de așa ceva sau e Chuck Norris :). Eu vă las o jumătate din serial, adică două episoade, restul urmând să îl descoperiți singuri 😉 :

2 comments on “CuriosityLand pentru cultura ta generala

  1. […] publica câte un episod nou din acest serial interesant de pe youtube, care l-am recomandat într-o postare anterioară, și pe care voi continua să îl recomand în fiecare duminică, odată cu apariția a unui nou […]

Lasă un răspuns

