4 comentarii

Changes

Bună! Ţin să vă anunţ că mi-am mutat blogul pe wordpress şi mai mult de atât, nu mai este un blog de divertisment, ci este un blog personal.  De ce am făcut acest lucru? Ei bine, deoarece un blog de divertisment nu e foarte greu de făcut. Adică e foarte ușor să dai copy-paste de pe un site la o poză, un videoclip sau un banc amuzant. Dar chestiile personale nu le găsești așa de ușor. Un alt motiv este și faptul că nu prea găseam ce să mai postez, deoarece multe lucruri amuzante le găseați pe alte siteuri/bloguri, pe când ideile și sentimentele unei persoane sunt unice și nu le găsești pe orice site. Dar de ce m-am mutat pe wordpres? Deoarece e mult mai complex decât blogger și astfel poți face mai multe lucruri. Deci, cam aste ar fi motivele. Plus că într-un blog personal ca acesta aș putea scrie o grămadă de postări. În fine, timpul le va decide pe toate. Eu sper să vă placă noul meu blog și să îl citiți cu plăcere!

4 comments on “Changes

  1. Bine ai revenit :*
    Multă baftă.

  2. Asa bro, aici e mult mai bine :> …Multa bafta! Imi place cum arata 😀

Lasă un răspuns

