12 comentarii

Cum sa scapi de cronologie pe Facebook

Salutare! Acum câteva săptămâni mi-am activat din greșeală cronologia pe Facebook. Și nu vă spun cât de mari au fost regretele pentru acest lucru. Pur și simplu voiam să folosesc o aplicație pe Facebook, nu am fost atent la faptul că aplicația cerea ca să schimbe vizualizarea profilului meu din clasicul perete la cronologie. Eu, nefiind atent, am apăsat butonul “permite” și așa m-am trezit că am cronologie. Și nu vă spun care a fost reacția mea atunci! Totul era foarte dezordonat și întortocheat, “noutățile” vechi apăreau lângă cele noi, nu era nimic logic…Și am trăit cu această cronologie până azi dimineață, când, explorând internetul, am găsit siteul timelineremove.com, unde, pur și simplu descarci un plugin ce se instalează la browserul tău și care îți readuce vechiul perete pe Facebook. Am fost foarte bucuros când am descoperit această aplicație, am instalat-o și eu, și în sfârșit am din nou vechiul și aranjatul perete. Sper să nu mai am de a face cu această cronologie și dezinstalați-o și voi. Și asta mă face să cred din ce în ce mai mult în vorba “Ce este vechi este mai bun”.

12 comments on “Cum sa scapi de cronologie pe Facebook

  1. Eu nu mi-am activat noua cronologie fiindca nu-mi place ce au vrut sa faca cei de la facebook .

  2. Util articolul, insa mie imi place timeline-ul :D
    O sa-l organizez mai bine si o sa arate bine, oricum, are si dezavantaje :-s

    P.S. Imi place noua “fata” a blogului :>

  3. Ahhhhh! Postul asta trebuia sa existe cu o luna in urma, cand imi activasem pentru prima data TImeline-ul si voiam sa scap de el! Acum ce sa fac… deja m-am obisnuit cu ‘chestia’.
    Offff Facebook ma uraste :|

  4. In sfarsit, de cand caut o solutie pentru a scapa de timeline. Multumesc :)

  5. [...] aşa cum vrem! Dacă aţi instalat timeline-ul şi vreţi să scăpaţi de el, aflaţi de la Cosmin cum se [...]

  6. L-am dezactivat si eu acum, multumesc pentru sfat.

  7. ms a mers

  8. eu nu l-am bagat din prima, mi-am dat seama ca e de rahat :)))

Lasă un răspuns

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

